Zoë van der Voort

Marketing- & Communicatiespecialist

“Je merkt echt dat de waarden ‘toewijding’ en ‘plezier’ niet alleen worden verwezenlijkt, maar ook tegelijk kunnen bestaan.”

Ik ben Zoë, 24 jaar oud en geboren en getogen in Utrecht. Een bacheloropleiding aan de UvA en een geweldige kans om in de Baarsjes te wonen zorgden er toch voor dat ik de hoofdstad kwam vergezellen. Met dit besluit ben ik nog iedere dag blij, als ik ‘s ochtends over de Amsterdamse grachten fiets voel ik me helemaal thuis. Mijn vrije tijd breng ik graag lezend, kokend of sportend door, maar tegen een zonnige namiddag spenderen op het terras met vrienden zeg ik ook geen nee. 

Na het voltooien van twee totaal verschillende masters – Persuasieve Communicatie en Kunst, Cultuur en Politiek – kwam ik voor een ingewikkelde opgave te staan. Ik moest op zoek naar een job, maar waar te beginnen als er zo veel opties zijn? Eén ding wist ik zeker: ik wil met plezier naar mijn werk kunnen gaan. Na een poos zoeken kwam ik per toeval terecht bij JOIN. Wat ik bij het eerste gesprek ervoer, was gelijk heel anders dan bij andere werkplekken. Je merkt echt dat de waarden ‘toewijding’ en ‘plezier’ niet alleen worden verwezenlijkt, maar ook tegelijk kunnen bestaan. Op kantoor heerst een drive om hard te werken, maar is iedereen vriendelijk naar elkaar en gaan mensen met een lach achter hun bureau zitten. Laat dat nou precies zijn waar ik naar op zoek was. 

Bij JOIN ben ik verantwoordelijk voor de marketing en (interne en externe) communicatie. Dit doe ik door campagnes en bijbehorende content te ontwikkelen en te managen. Hierbij maak ik gebruik van alle digitale platformen, denk aan e-mail, social media en de website. Zoals je leest is het een functie met een afwisselend takenpakket, en dat is iets wat ik erg belangrijk vind. Ik wil me niet vervelen, dus vind het leuk om met tien dingen tegelijk bezig te zijn. Dat ik daar ook nog eens mijn creativiteit in kwijt kan is voor mij ideaal. In de komende periode bij JOIN hoop ik veel te leren op het marketinggebied en mezelf te blijven ontwikkelen. Maar bij een bedrijf dat ‘groei’ tot één van de kernwaarden rekent, heb ik daar geen twijfels over.